lördag 25 september 2010

Fototriss 110: I luften

I luften där finns ju ganska mycket, men jag valde Att visa det trådlösa internet. Vill ni titta på vad andra har hittat i luften så finns det här.

Antennen på vår router.

IMG_3531

Detta behövda man när det inte satt ett trådlöst nätverkskort i datorn, för att fånga nätet i luften.

IMG_3532

Och så har ser det ut när jag är uppkopplad “i luften”

Det är självklart krypterat, även mina grannars nät är krypterade.

IMG_3530

Trissa lugnt och fota mycket, jag tror man blir lyckligare då ;-)

Hade Hans…..

19 kommentarer:

  1. Annorlunda tolkning men helt rätt... kul att se dina fina bilder...
    Hoppas du får en fin söndag
    Kram Anna W

    SvaraRadera
  2. Ja det där var en annorlunda och kreativ tolkning:)

    SvaraRadera
  3. hahaha...de var mig en kreativ lösning på dagens tema!
    Härligt!!

    SvaraRadera
  4. Ja, tänk vad mycket data- och teleinformation det susar runt i luften omkring oss.

    SvaraRadera
  5. Alltid trevligt med annorlunda och fantasifulla tolkningar!
    Plus att makro alltid går hem hos mig.

    Tack!

    SvaraRadera
  6. Vilken bra tolkning - visst blir man lycklig av att fota ;o)
    Ha en skön tolkning!

    SvaraRadera
  7. Fantastisk tolkning - ja, allt med Internet far ju runt i luften :)

    SvaraRadera
  8. Kul och nördigt :) Tänk att trissen fanns så nära om man bara vidgar fantasin lite :)

    Må bäst!

    SvaraRadera
  9. Du är en mycket intelligent fotograf. Det är inte bara att trycka på knappen utan du ser motiv och kan hantera tekniken!

    Jag kommer att följa dig!

    SvaraRadera
  10. Gillar dina makrobilder. Jag trodde förstås att du skulle använda bilder från flygdagarna på Säve... Kul att du överraskar mig. :-)

    SvaraRadera
  11. Smart tänkt, det gillar jag, snyggt fotat oxå ;) Tack för kommentaren hos mig :)

    SvaraRadera
  12. Hela vår luft är välfylld med en massa info nu för tiden.. En mycket annorlunda tolkning och det gillar jag:)

    SvaraRadera
  13. Lite annorlunda tolkning men helt rätt! Svårt att fota nånting som inte syns. Fin bokeh i första bilden.

    SvaraRadera
  14. Roligt och annorlunda tolkat. Fin triss!

    SvaraRadera
  15. Klurigt! Bra triss!
    Det stämmer att man blir lycklig av att fotografera :) Man blir uppmärksam - och lycklig!
    Ha en trevlig helg!
    / Yvonne

    SvaraRadera