söndag 11 september 2011

Triss 148: Skugga


Skugga? Ganska kul för det blir ju sol o då är det ju lätt att hitta fina motiv.
Nu blev det ju inte sol och jag tänkte hoppa över trissandet, men nar jag tände läslampan vid soffan fick jag en del skuggor så varför inte testa lite kul filter när jag ändå är i farten. Så här kommer lite skuggor från mig. Kolla in andras skuggor här.
o-matico-matic1o-matic2
Trissa lugnt Ler
Hans…
Ps. Jag lekte med detta lilla programmet som är gratis o lite kul http://pixlr.com/o-matic/air/

11 kommentarer:

  1. Snygga skuggor och fina färger. Kul trissat. :)

    SvaraRadera
  2. Kul med fotoexperiment!! Den där stora vovven på bild ett gillas speciellt... :-)

    SvaraRadera
  3. Läckra skuggor och jag gillar efeterarbetet. Snyggt trissat!

    SvaraRadera
  4. Roliga och annorlunda skapelser, gillas.

    SvaraRadera
  5. Härliga skuggbilder. Kul efterarbetade bilder, blev lite magiskt att se dom!

    SvaraRadera
  6. Ibland är det kul att leka lite med foton. Snyggt blev det också.

    SvaraRadera
  7. hellre brödlös än rådlös..:) bra triss/AX

    SvaraRadera
  8. Stilig triss!!!
    Takk for tips om pixlr!

    SvaraRadera
  9. Det er altid sjovt at lege med nyt legetøj.. flotte billeder !!!!

    SvaraRadera
  10. Det gäller att vara påhittig (kreativ säger en del) och det har du varit med din triss.

    SvaraRadera