söndag 18 januari 2015

Fototriss del 287: Så här ser det ut där jag är

Hej Fototriss, det var ett tag sedan sist, lite drygt 2 år tror jag. Men nu fick jag lite inspiration och lite tid över. fler trissare finner ni här
Jag kastar upp ytterdörren och inte är det mycket vinter är i Sävedalen. 


Fortsätter runt hörnet och där ligger något som väntar på vår och värme, kanske med lite tur kan det bli en sväng i kajaken i April, den som väntar på något gott väntar alltid för länge..


Den utslängda granen ligger och vilar, gott att det är nästan ett helt år kvar till nästa jul


Trissa lugnt o sköt om er :-)
Hans....

8 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka Hans ..Snyggt trissat även här i Linköping har vi inte mycket vinter kvar heller Önskar en fortsatt trevlig söndag

    SvaraRadera
  2. Den där kajaken ser frestande ut. Hyrde kajak några gånger i somras och det var härligt! :)

    SvaraRadera
  3. Men första bilden ser det väl mysigt ut på

    SvaraRadera
  4. Fina bilder!
    Det skiljer sig en hel del i vårt avlånga land...

    SvaraRadera
  5. Nä - inte mycket som visar vilken årstid det är....
    Men en härlig triss!!!

    SvaraRadera
  6. Du ser ut att ha det grönare än det är hos mig. Igår söndag var det grönt men idag är det vitt. Ganska skönt faktiskt för det blir lite ljusare och det gillar jag. FInfina bilder från dig.

    SvaraRadera
  7. Vilken skillnad på där du är mot där jag är! Grönt och skönt hos dig, vitt och fritt hos mig!

    SvaraRadera