söndag 4 juli 2010

Fototriss nr 101


Söndag och fototriss nr 101 och temat denna gång är avvikande, avvikande kan man tolka på många olika sätt.
Jag kände mig lite avvikande igår natt när jag släpade på en gammal diaprojektor genom halva Göteborg, som vi inte ens använde.

Vill ni titta på fler bidrag så finns det här.....

Lånat ut mina skor.
Avvikande storlek, inte till yttermått men det är en viss skillnad på 128MB och 16GB.
Även pris per mb var avvikande, jag tror jag betalade ca 500kr för 128mb, Nu köper man 16Gb för ca 300kr.
Skor i avvikande storlek.

13 kommentarer:

  1. Bra tolkning och finfin triss.
    Pensionärskuvösen var ju ett träffande namn på det huset jag visar hos mig :)

    SvaraRadera
  2. Haha, en perfa triss :) Jag har några 16Mb USB-minnen, bara säg till så skickar jag till din samling :))

    SvaraRadera
  3. Men vilka söta små adidas! Gillart.

    SvaraRadera
  4. Tänk att alla barn är galna i att gå i de vuxnas skor..undrar varför. Bra lösning på uppdraget - grattis!

    SvaraRadera
  5. Snygg triss, kreativt och läckert påkommet :) Den översta bilden är för go!

    Ha det gott!
    /E-L

    SvaraRadera
  6. Men jösses! Vilka söta små skor :)

    SvaraRadera
  7. Gud vilken super, super triss. Helt underbart åsså enkelt genialiskt också. Tvåan blir nog min favo för att jag funderar varför jag inte kom på den avvikelsen själv;-)

    PS. Stort tack för att du kikade in hos mig. DS

    SvaraRadera
  8. Små fötter i ett par alldeles för stora skor.. det är något jag oxså sett massor av gånger.. så spännande så för de små... undra varför:)
    Din trea med pappa7sonsko så avikande från varann, men ändå skor:)
    Trevlig triss.. ha de:)

    SvaraRadera
  9. En rolig triss. Första bilden blir den absoluta favoriten.:)

    SvaraRadera
  10. ja första bilden gav till ett skratt!!

    SvaraRadera
  11. Bra tolkning av trissen!
    Jag måste bara få säga att din förra med Mahjongbrickorna var jättesnygg!
    Jag hann inte runt till alla då, men jag kan väl få framföra det nu istället.
    Jag letar Mahjongspel sedan en tid men det är svårt att hitta!
    Hälsningar Marita.

    SvaraRadera
  12. Första bilden blir min favorit - ljuvlig!!

    SvaraRadera