söndag 7 november 2010

Fototriss 113: Cool

Cool eller kall eller fräck kan ju tolkas ganska fritt, jag har i alla fall varit kall i dag.
Med besök i en ishall i Jönköping för att titta på konståkning. vill ni se fler coola saker kolla in här coolstuff.se och flera coola bidrag hittar ni här

Ganska cool ögonskugga tycker jag

När man inte har så cool bil kan man ju fota delar av en kall bil.

Ett annat coolt ställe är Romerska badet i Göteborg, detta hyrde vi för en svensexa förra helgen och kallt var det i vattnet, som ni ser så gillade ölen att bada kallt.

Trissa lugnt Hans...






8 kommentarer:

  1. Cool, läcker makeup och cool bild på frost! Anna

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det var kallt i vattnet! Makeupen var läcker och frostbilden var jättesnygg!

    SvaraRadera
  3. Coola bilder, favoriten blir förståss den tredje, riktigt coolt!

    SvaraRadera
  4. Bra och varierande triss. Gillar ögat :-) Lena/isis

    SvaraRadera
  5. Klockrent - även om jag inte tycker om den "döda blicken" i ettan. Jag tar den coola tvåan som min favo.

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Frostbilden är läcker!

    SvaraRadera
  7. Ja här var det coola bilder. Frostbilden blir favoriten.

    SvaraRadera