söndag 13 mars 2011

Fototriss 129 Öppen

Konstigt att en kopp kaffe latte kan få en sådan effekt på inspirationen så här på morgonkvisten, för att fixa första koppen fick jag ju öppna massa saker. Hur andra öppna saker ser ut hittar ni här. Passa på att rösta på finalisterna från förra veckan.

För att få kaffe fick jag öppna och fylla på bönor.

IMG_4489

Det behövs lite varm mjölk till en latte då öppnar jag micron.

IMG_4491

Efter latten behöver man kanske diska, då ser diskmedelsflaskan ut så här hos mig.

IMG_4488

Ha en underbar söndag, det tänker jag ha Blinkar

Trissa lugnt.

Hans….

14 kommentarer:

  1. Nu blev jag väldigt sugen på en kopp kaffe :)

    SvaraRadera
  2. Härligt öppen triss med fina kreativa bilder. Själv föredrar jag te:).

    SvaraRadera
  3. Jag gillar dina bilder. Men inte den kladdiga diskmedelsflaskan ... ;-) Microbilden fick jag grunna lite på. Smart vinkel. Bra triss!

    SvaraRadera
  4. Det är en bra triss, vardagliga saker fångat på ett roligt vis.
    //Janne

    SvaraRadera
  5. Mm, det är nog dags för morgonkaffet nu :)

    SvaraRadera
  6. Morgonfikat är nog dagens bästa. Kul tolkning.

    SvaraRadera
  7. Åh kaffebönor, en annan är lat och kör bryggkaffe :P Så ser min diskmedelsflaska också ut som oftast :-)

    SvaraRadera
  8. Kaffe, en absolut nödvändighet på morgonkvisten! Kanonbra triss!

    SvaraRadera
  9. Psst: Det är inte bara din flaska med diskmedel som ser ut så ;) Klurigt tänkt i din triss - gillas! Så är ju bilderna snygga som di brukar hos dig.

    SvaraRadera
  10. Svar: Tack! Vad roligt att du gillade bilden :D Jag brukar ha en liten "förkärlek" till att fotografera just godis (de brukar ha så härliga färger) ;)

    Fin triss hos dig också. Bild nr.1 blir min favorit!

    SvaraRadera
  11. Coola närbilder du..jag plockar ettan som min favorit..den doftar gott den..

    SvaraRadera
  12. Intressant inblick i dina kaffebestyr. Och en fin triss blev det ju.

    SvaraRadera
  13. Annorlunda och kreativ triss.

    SvaraRadera