söndag 27 mars 2011

Fototriss 131 Färgstark

Godmorgon denna ljuvliga “klockflyttardag”.

Fototrissen var ju redan klar i huvudet i går, men jag glömde att fota, fick bli fotofrukost i dag istället. Om fler än jag kör fotofrukost vet jag inte men kolla här.

Mina små färgstarka vänner är kanske barnens drömfrukost, dessa Dragé Ägg är det första godis jag ätit på mycket länge, men jag bara var tvungen.

IMG_4518IMG_4519IMG_4520

 

Nu blir det att rusa vidare till gym för att bränna bort dessa sockerbomber.

Trissa lugnt….

Hans…..

15 kommentarer:

  1. ha ha ha ha Det var en läcker och färgstark triss

    SvaraRadera
  2. Min frukost på danskt rågbröd var inte i närheten av sådan färgprakt som din frukost har.
    En annorlunda och bra triss blev det av sockerbomberna :)

    SvaraRadera
  3. Detta var ju riktigt fyndigt gjort - roligt och färgstarkt.
    Ha en underbar vecka.

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig triss, jättebra tolkat!

    SvaraRadera
  5. Färgrika foton som gjorde mig glad ...och sugen på godis.:)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Härlig färgstark frukost!!!!Dom blev man glad av!!!

    SvaraRadera
  7. haha, vilka söta sötsaker:)

    Ax

    SvaraRadera
  8. Hehe! Krativ og fargerik triss! Likte den kjempe godt!

    SvaraRadera
  9. färgrik frukost, men godis ägg till frukost? en vad gör man inte för fototrissen, tjusiga bilder

    SvaraRadera
  10. En rolig färgtriss :-))

    SvaraRadera
  11. Färgstark frukost, godisägg låter godare än hönsägg. :)

    SvaraRadera
  12. Nämen, hur gulligt som helst, och färgstarkt, och snyggt fotat.

    SvaraRadera
  13. Du vet säkert vad jag gillar ätbara trissar ;) MUMS! Kul idé du kläckt!

    SvaraRadera
  14. Fin och färgstark triss. Men kanske inte dietistens drömfrukost. :-)

    SvaraRadera