lördag 6 augusti 2011

Fototriss 143

Så, då var trissen igång igen efter sommaren Ler. denna gång med tema skruvat. Kan ju tolkas som något skruvat=tokigt eller som jag tolkar det. eller som andra tolkat det här.

En gammal telefon sladd är nästan alltid skruvad, vadå sladd? jo alla telefoner är inte trådlösa Blinkar

IMG_5083

En skruvad pastaskruv är ju väldigt skruvat.IMG_5085

Så här har säkert många gjort under semestern,skruvat av korken, hoppas ni har satt på den i tid.IMG_5086

Hoppas att sommaren fortsätter långt in i höst.

Ha det bäst

Hans….

17 kommentarer:

  1. Skruvad sladd? =) Det var länge sedan jag såg en sådan men skruvade sladdar finns det gott om även om de inte är skruvade från början. En variationsrik tolkning av trissen. Ja, några korkar har skruvats av i den här sommarens eviga hetta, till idag.

    SvaraRadera
  2. Fint skruvade bilder alla tre:)

    Ha en fin dag/AX

    SvaraRadera
  3. Snygg triss. Härlig känsla i bilderna.

    SvaraRadera
  4. Fin triss. Och sådan där telefonsladdar minns jag också från en svunnen tid ;-)

    SvaraRadera
  5. Mycket bra bildbevis på skruvad :) Telefonsladden.. så himla skruvad den är och så cool bild :)

    SvaraRadera
  6. Jag har också kvar en telefon med skruvad sladd, så den bilden får bli min favorit ur din härligt varierade triss.

    SvaraRadera
  7. Morrn.

    Det var några vridna bilder som du visade.....
    Kul.

    Ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  8. Fint skruvad triss du bjuder! Nästan så jag glömt bort hur telesladden såg ut.

    SvaraRadera
  9. Det var verkligen ett skruvat inlägg!

    SvaraRadera
  10. snygg triss och snygga bilder

    SvaraRadera
  11. Du har fixat en snygg triss. Skruvat på flera sätt är första fotot. Numera slipper man väl dessa tvinnade sladdar. ;-)
    Tycker nästan pastaskruven ser ut som en larv...
    Tänkvärt kring flaskan. Den gillar jag mest i din triss. :-)

    SvaraRadera
  12. Det var fina varianter på ”mitt” skruvade tema.

    SvaraRadera