söndag 14 augusti 2011

Fototriss 144: Så här ser det ut där jag är

Ny triss, denna gång blir det verkligen pinfärska bilder. Eftersom det är lite grått o tråkigt ute så visar jag min start denna morgon. Vill ni kolla hur andra har det, så titta här.
Frukosten i dag är lite annorlunda, den brukar vara helt utan bröd, men idag kände jag inte för omelett eller äggröra. Oj det saknas något viktigt.
IMG_5087
Kaffet som är ett måste, här en kaffelatte med stark espresso som bas Ler
IMG_5089
Medans frukosten slinker ned kollar jag naturligtvis Fototriss.IMG_5090
Ha det underbart och trissa lugnt.
Hans.

12 kommentarer:

  1. Ser ut som en bra start på dagen :)

    SvaraRadera
  2. Tack vi tar gärna emot denna frukost. Här väntar vi på att äggen ska bli färdigkokta till sillen

    SvaraRadera
  3. Oj, här sitter man vid datorn utan att ha fått i sig frukosten än... Tack för vinken! Härligt nyttig triss

    SvaraRadera
  4. Dina bilder uppmanar till en god söndagsstart. Inte minst fototrissen....

    SvaraRadera
  5. Nya tider. Förr läste man tidningen till frukost. :-)
    Hoppas det smakade bra.

    SvaraRadera
  6. Ja vem klarar en morgon utan kaffe även om ditt ser mycket godare ut än vad mitt kaffe med mjölk gör. Gillar färgerna och klarheten i dina bilder

    SvaraRadera
  7. Bra och nyttig frukost! Jag äter normalt inte heller bröd men ibland kan man ju göra några avsteg med gott mörkt bröd. Sen blir det goda ägg igen!

    SvaraRadera
  8. Ser ut som en god frukost. Själv äter jag ost- och skinkmackor samt filmjölk med flingor till frukost.

    SvaraRadera
  9. Härlig start på dagen, fina bilder. :)

    SvaraRadera
  10. Frukost vid datorn känner jag igen. Snygga bilder.

    /Åsa

    SvaraRadera